Blondinbella, Kissie, Stina, Kenza... osv

Jag lovde ju igår att jag skulle skriva vad jag tycker om olika bloggdesigner, då de kända som Blondinbellas, Kissies, Kenzas, Stina-Lee.

Jag tänkte börja med min favorit: Nevnarien fantastisk design, duktig tjej också and of course a Rocker..

Blondinbellas
är ju Spotlife som har gjort den är snygg på det sättet då jag gillar när det är skugga bakom och det har hon, rosa är alltid gulligt även om Illrött är mer sensuellt (dock går det inte att ha ser för färligt ut!)

Kissies var bättre förr när hon var medlem på spotlife men jag gillar den lila färgen hon har idag men hon borde byta ut bilden, eller sätta den i den storleken som den riktiga bilden är!

Stina-Lees är fin men hon har haften länge nu kanske dags för en ändring?

Kenzas är lite små tråkig måste jag säga hon själv verkar vara en go och gla tjej men layouten är rätt tråkig men tycker det är kul att hon har lagt in en filmsnutt. Jag är absolut inget Tokio Hotel fan men det livar upp!

That's what I think...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0