Vinnaren av Robinson är....

Nu är jag helt säker på att jag vet vem som vinner Robinson, efter att ha läst Ellinoraks inlägg om hur hon såg det var jag tvungen att ta reda på detta nyfiken och ryktes älskare som jag är! I slutet visar de vad som ska hända nästa vecka och då skriker  Linda ut;

- "Vi har en vinnare" och en bild på statyetten och tre händer syns var av två är lindas det ser man på armbanden och hur de är böjda, den sista handen visar dock vem det är som håller statyetten utöver linda mycket tydigt och klart, hur tänker jag inte berätta just nu, tar det senare i veckan men om jag säger så här jag kunde ju lista ut att det var Linda med hjälp av hennes armband ....



Kommentarer
Postat av: ELLINORAK

höhö åååh vill dela med mig med den jag "nästa vet" vinner.... får jag skriva första bokstaven i din kommentar nästa gång?? hihihi:)

2009-05-24 @ 23:00:24
URL: http://ellinorak.blogg.se/
Postat av: rebecca

du behöver ju inte skriva här hur du gick till väga för att ta reda på det, och inte heller säga vem! räcker att dem som såg det vet.

2009-05-26 @ 01:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0